Helpdesk dla firm

1.Skontaktuj się z nami

2. Zgłoś problem

3. Otrzymaj wsparcie


Świadczymy usługi wsparcia przez nasz zespół doświadczonych ekspertów z branży IT. Prawidłowe funkcjonowanie firmy zależy od dostępu do sprawnie działającego sprzętu i oprogramowania. Nawet niewielka awaria może powodować spadek operatywności użytkowników. Wsparcie informatyczne pozwala Klientom efektywnie realizować cele biznesowe. Usługi zdalnego wsparcia zapewniają stałą pomoc w problemach polegających na codziennym eksploatowaniu systemu. Podczas realizacji zgłoszenia serwisowego łączymy się bezpiecznym kanałem.

Wsparcie techniczne

Usługi wsparcia technicznego są dopasowane do potrzeb Klienta i przede wszystkim obejmują następujące zadania:

  • wsparcie przy użytkowaniu oprogramowania,
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego,
  • aktualizowanie stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania zgodnie z normami RODO/GDPR,
  • szkolenie i doradztwo dla użytkownika końcowego,
  • pomoc przy usuwaniu awarii programowych.

Współpracując z nami zyskasz

Kompleksową ochronę antywirusową

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo informacji

Bezpieczną komunikację

Czym dokładnie jest helpdesk?

Helpdesk w wielu organizacjach kojarzony jest z przyjmowaniem zgłoszeń użytkowników oraz dostarczaniem rozwiązań dla zgłaszanych problemów. Jest to szczególnie istotne w budowaniu trwałych i jakościowych relacji z klientami. W przedsiębiorstwach z segmentu Enterprise często spotykane są wewnętrzne helpdeski wspierające prace różnych działów. Pomagają one nie tylko w onboardingu nowych pracowników, ale przede wszystkim umożliwiają wykorzystanie wszystkich funkcji danego oprogramowania. Helpdesk dla firm to nowoczesne rozwiązanie, które świetnie sprawdza się jeśli procesy związane z digitalizacją zmniejszają odczuwalnie efektywność pracy osób mniej technicznych.

Co wchodzi w zakres usługi helpdesk dla firm?

Są to innymi słowy usługi wsparcia technicznego w zakresie instalacji, użytkowania oraz konfigurowania oprogramowania użytkowego. Cały proces zaczyna się od poznania indywidualnych potrzeb klienta, a następnie dostosowania systemów informatycznych do zachodzących w firmie procesów. Szczególnie istotne jest regularne aktualizowanie i kontrolowanie stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania. Warszawa oraz pozostała część kraju objęta jest normami wynikającymi z ustawy o ochronie danych osobowych (RODO). Ponadto na terenie wszystkich krajów wchodzących w skład Unii Europejskiej obowiązują przepisy wynikające z GDPR (General Data Protection Regulation). Wyciek poufnych danych z firmy to najszybszy sposób na utratę zaufania klientów. Może się to wiązać również z kosztownymi sankcjami oraz karami narzuconymi przez instytucje takie jak Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Jakie są zalety korzystania z rozwiązań typu helpdesk?

Helpdesk dla firm to więcej niż usługi związane ze szkoleniem oraz doradzaniem. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań oraz systemów informatycznych, które na pierwszy rzut oka spełniają takie same funkcje. Warto zdać się na wiedzę ekspertów w zakresie dopasowania odpowiedniego oprogramowania do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Podejmowanie dobrych decyzji biznesowych w oparciu o nierzetelne dane jest niemalże niemożliwe. Warto pamiętać także o szybkim usuwaniu awarii programowych, które potencjalnie sparaliżować mogą wszystkie procesy zachodzące na co dzień w firmie.